söndag 11 december 2011

Snälla Tomten!...

...jag har varit riktigt snäll iår! Jag lovar!...så ge mig dessa i julklapp!

Nu är det iofs bara Andreas som ger mig julklappar, men man kan ju alltid hoppas att Tomten verkligen finns och ger mig en eller några extra julklappar, bara för att jag är så snäll liksom... 

Dessa är ju bara sååå snygga!!!
Kolla in dom HÄR


Och dessa rosa och blåa oxå... sen vill jag ha dom gula, lila och gröna oxå, tack!
Kolla HÄR

Det kan väl ändå inte vara så mycket begärt! *blink*

Och sen har jag hittat så mycket saker på IKEA som jag bara måste ha nu när vi ska flytta... så varför inte presentkort där... som en liten bonus kanske...

1 kommentar:

  1. Åh ja dom är supersnygga! Har flera converse i olika färger, dock inte i denna nätta modellen. Men jag älskar dom!!
    Kram K

    SvaraRadera