lördag 10 december 2011

Man måste ju bara få styra upp det lite

Jag hatar allt som har med affischer och sånt där att göra! Inredningsmässigt så tycker jag inte alls om det.
Jag vet att det kommer komma en tid när barnen kommer ha en massa idolaffischer och sånt där på sina rum, men det får man såklart stå ut med då. Man vet ju själv hur man var liksom. Dvs. helt galen i typ NKOTB, Backstreetboys, Westlife och dom där "snygga" killarna *hihi*
Men sålänge jag nu kan styra upp det hela lite och göra det lite mer inredningsfint så är jag nöjd.
Som nu när sonen vill ha Lakers, Lakers och åter Lakers. Nu har vi ingen affisch, men det önskar han sig såklart.
Men för att göra honom lite nöjd för stunden så kom jag på att vi hade en Lakerskasse och en ram som skulle passa och göra något med.

En plastkasse och ram var det enda som behövdes

Fick en mycket nöjd son, som nu iallafall har en tavla med Växjö Lakers märket

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar