måndag 19 december 2011

Stategiskt utlagda ledtrådar

Jag kom med ett förslag till Andreas om att vi skulle strunta i att köpa julklappar till varandra och lägga de pengarna på saker till nya huset istället.
Jag önskar mig absolut ingenting och varför slösa pengar på nån meningslös julklapp bara för att man S K A liksom. Tycker jag...
Men Andreas verkar inte riktigt vara överens med mig...


...för lite här och där hittar jag utlagda ledtrådar om vad han tydligen kan tänkas vilja ha.
- Vet inte alls vad du pratar om, säger han.
Yeah sure... Denna lappen har tydligen själv klivit ur resten av reklamhögen, som låg slängd i en kasse, plockat undan lite fint runtomkring sig, lagt sig jättefint och rakt på köksbänken, fullt synlig för Therese nästa gång hon går ut i köket.
Måste vara antingen ett spöke som lagt den där eller så är det en jäkligt intelligent lapp, som gör allt för att han inte ska få en förtidig död ibland återvinningen.

För övrigt kan jag ju säga att han redan har varit och provdykt och tvingat med mig oxå för den delen. Jag säger bara ALDRIG MER! Smått panik där under vattnet ju! Så blir det nått mer provdyk så tänker jag då inte följa med! Mer än att sitta vid kanten och titta på kanske.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar