torsdag 8 december 2011

En bra och goo eftermiddag

Inte hunnit blogga förrän nu och nu har Mamma Duracell lagt av och Mamma Gnu är tillbaka. Nu är jag trött, så trött!

Idag träning, jobb till 15 och sen mötte jag upp Martina på stan.
Shoppade självklart ett par tröjor (vi kan väl kalla det en tidig julklapp till mig själv) men hittade även en julklapp till och även en födelsedagspresent till ett januaribarn.
Sen unnade vi minsann oss en dyr middag på en nyöppnad sportbar/restaurang. Ett riktigt mysigt ställe faktiskt. Men gottgittigottgott var det! Och en sådan restaurang innehåller ju även alltid lite ögongodis, som då skulle kolla på kvällens hockeymatch. Det gjorde ju inte det hela mycket sämre *hihi*
Mycket trevlig eftermiddag/kväll med fina Martina alltså. Tack gumman!







Nu ska jag bara slappa och jag lär säkert somna i soffan... om...låt oss säga 7 sekunder.

1 kommentar: