söndag 18 december 2011

Trevlig kväll med vänner

En mycket trevlig kväll igår med tjejerna! Trevligt sällskap och god mat. Det kan ju inte bli bättre än så. Tack!

Jag och Martina

Tanken var att träna idag på morgonen, men då vi inte vaknade förrens vid 9:00 och jag kände att halsen inte var ok och en förkylning är på G så fick det vara. Känner inte för att utmana ödet såhär innan jul. Har ändå tränat tillräckligt denna veckan.
Istället blev det en lång och mysig 4:e adventsfrukost tillsammans. Det är grejer det.

Barnen och Andreas är nu ute och spelar hockey i den härliga snön, medan jag går och fixar här inne. Tar lite kort på saker som ska säljas av och måste ut på Blocket. Lika bra att få det gjort. Antar att det inte går åt sådär jättefort innan jul, men man kan ju alltid försöka. Men vem vet, det kanske blir så att vi sitter här utan knappt en enda möbel fram tills vi flyttar.
Men tänk!... om bara 4 veckor har vi redan spenderat första natten i det nya huset. Spännande!

I eftermiddag är det jobb för min del... inget mer att säga om det, mer än att det faktiskt inte gör mig nått alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar