fredag 2 december 2011

Jäkla teknikprylar!

Jag kan nu stolt presentera mig som "certifierad inköpare i Växjö kommun"...


...Visst låter det fint?
Men kan meddela att det är inget speciellt med det what so ever!

Efter vi kommit hem fick jag för mig att jag kanske skulle ta tag i det där med att uppdatera iPhonen, som man tydligen ska göra, men som jag aldrig gjort.
Tog ett tag innan jag kom igång med det där, så redan där var jag ganska sur.
Det skulle ta ett par timmar och visst, spelar ju ingen roll så där fick det hålla på alldeles själv.
Efter ett tag kollar man till den. Det stod då att det var 32 min kvar av hämtningen...
...och då hade det där jäkla trådlösa Internet lagt av!
Tydligen så gick upptas det ju inte där det stannade. Nej, nej!! det var ju bara att börja om från början med dom där 2 timmarna!

Jag är inte alls glad på dessa teknikprylar idag!
Den ena är ju knepigare än den andre!

Nu är det 27 minuter kvar och f-n ta den om det lägger av igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar