torsdag 1 december 2011

Önskar Zzzz...

Ni blir väl aldrig för trötta på mig när jag säger:
-Åh vilken trött Therese det är här idag...igen

Inte många timmars sömn för varken mig eller Casper inatt.
Casper vaknade flera gånger och hostade och hostade. När han äntligen somnade kunde självklart inte jag somna om. Men dom där 2½ timmars sömn man fick får man ju iallafall vara glad för.

Alltså ingen pigg Therese på morgonen och inte blev det mycket bättre av man skulle sitta på kommunens utvecklingsdag, spänna öronen, lyssna ordentligt och ta in det som sas när man egentligen bara ville hem och sova. Men som tur var så var det faktiskt intressant, vilket gjorde det hela mycket lättare.

En lika trött liten kille

Han kom med ett förslag om att han skulle få öppna sin chokladkalender nu, strunta i att titta på första avsnittet av "Tjuvarnas Jul" och gå upp och lägga sig nu.
Kan tycka det är lite tidigt att lägga sig redan nu. Får se om han somnar i soffan så han iallafall kan få en liten powernap.

Kanske själv ska passa på att ta en liten powernap förresten...
Men då kanske jag inte kan somna ikväll... Vilket dilemma asså...
Får helt enkelt ta och lägga mig riktigt tidigt ikväll istället, så man orkar upp imorgon. Även det en halvdag då man ska spänna öronen, lyssna ordentligt och ta in det som sägs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar