söndag 21 augusti 2011

Attackerad av närgångna varelser

De var på byxorna, på tröjan, innanför tröjan, t.o.m. innanför sportbh:n och trodde dom bara kunde tafsa och ta för sig.
Missuppfatat mig inte nu. Jag älskar att kramas och älskar närhet... men att ta för sig så pass är inte okej! Det var alldeles för nära och för många på en gång även för mig.
Sprang i skogen idag och blev totalt attackerad. De flög på en, klamrade sig fast, kröp och tafsade på hela kroppen. Att dom inte har nått vett överhuvudtaget!
Dom tror dom är så smarta. Skaffar sig vingar så de slipper stanna på marken. Det är ju klart att det är så mycket lättare att tafsa på folk när de blivit med flygplan.
Jäkla flygmyror!

Jag fick såklart lite panik under springningen och försökte få bort alla typerna från kläderna och för att inte tala om de mest oförskämda typerna som klamrade sig fast på brösten.
Så där fick jag springa viftandes och försöka plocka ur dom som hamnar innanför bh:n.
Det var nära att jag klädde av mig där och då kan jag säga. Bara för att få bort dom. Det hade väl varit nått va?
Det var verkligen tur att ingen såg mig där för att se en viftande galning med smått panik hade då inte jag velat möta i skogen.
Jag kan inte säga att jag sprang lika graciöst som en gasell precis.

Var så glad när alla "flygmyrssvärmar" var borta och jag kom ut på min raksträcka där dom tydligen inte höll till. Det var bara att springa fort hem så man kunde få bort dom som man kände kröp innanför.

Så fort jag kom hem strippade jag för det kändes som om dom var överallt. Eller ja strippade är nog inte rätt ord. Såg nog inte riktigt så sexig och graciös som man gör när man strippar kanske. Jag bara slängde av mig kläderna på 2 sekunder. Jag lovar, det tog inte längre tid än så.
Det satt fast några levande jäklar i sportbh:n. Dom trodde nog att dom kunde komma undan med det. Äckligt!!!
Kändes som om det fastnat några i håret oxå så det var bara att släppa ut håret och försöka få bort dom jäklarna. Jag kan säga att det nog heller inte såg speciellt sexigt ut, som det brukar göra i filmer när tjejen släpper ut sitt långa fina hår. Jag såg nog mer ut som en värsta headbanger där jag stod och försökte vifta ur dom.

Tittar man i min Runkeeper nu så ser man exakt var dom attackerade mig. De jäklarna sinkade mig ju där!

Trots en ordentlig dusch så känns det fortfarande som de kryper på hela mig.

Åhhh va jag ryser av äcklighet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar