onsdag 17 augusti 2011

Gooo glassfika!

Inte kunde vi sitta här hemma och uggla hela dagen!
Så efter maten satte jag barnen i bilen och vi åkte in till Grand Samarkand och tog oss en glass. Inte jag då men barnen iallafall (ok kanske inte så himla nyttigt med deras smoothies heller kanske, men det kändes lite bättre *fniss*).
Passade även på att kolla i lite butiker utan att hitta nått. Barnen fick sen in till Maxis lekhörna så jag kunde gå in och handla lite mat till det som står på fredagens matsedel.
Det var en lagom trip och barnen var faktiskt riktigt duktiga.




Snart kommer nog Andreas hem och jag ska passa på att springa en runda medan barnen äter kvällsmat. Om bara huvudvärken jag fått kan försvinna.
Denna veckans träningsschema har hållt ganska bra änsålänge. Så det har iallafall blivit träning måndag, tisdag och kommer att bli även idag. Gjorde ju om det lite så det blir nog bara ett body pump pass denna veckan och resten springning.
Har lite träningsvärk från body pumpen igår så jag skippade det idag och springer istället.
Imorgon blir det träningsvila då jag jobbar 15 timmar. Men fredag och söndag är tanken att jag ska springa oxå.

Efter det åker mysdressen på och när barnen lagt sig ska jag sätta mig i soffan och bli lite tant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar