lördag 6 augusti 2011

Fina läsare och förberedelser

Ja, jag lever! *fniss*. Jag ville bara säga detta.
Fick nämligen ett mail innan från en fin läsare som undrade om allt var okej, då jag faktiskt inte gjort nått inägg på bloggen på heeeela dagen.
Blir rikigt rörd när en läsare som man inte ens känner i verkliga livet skriver och berättar att hon gillar ens blogg och undrar så allt är bra och det inte hänt något. Så fina och söta läsare som bryr sig man har! Tack!

Men jag har bara haft mycket att göra idag, men visst hade jag kunna skriva ett litet inlägg. Ska bättra mig så ni slipper undra vart jag tagit vägen *hihi*.

Idag har det fixats med förberedelser inför morgondagens kalas för släktingarna.
Det har byggts och fixats till i lekstugan som ska bli som en extra present till barnen. Den såg inte sådär jättekul ut innan tycker jag.
Det är bara lite piff kvar som jag fixar lite snabbt imorgon, innan dom ska få se den. Fota ska jag oxå göra imorgon. Innan de stökar till den *hihi*

Vid 21:30 tyckte jag att jag fått nog av allt och gav mig ut för att testa att springa intervaller för första gången.
Fy fan säger jag bara! Det var riktigt jobbigt, och det tar nog ett tag innan jag kommer in i det ordentligt... Men ME LIKE very much!
Nästa vecka blir det två rundor runt Växjösjön med en kompis, så då blir det inga intervaller. Men jag ska försöka hinna med ett intervallpass på fredag iallafall.

Nu blir det lite soffhäng inna det är dags för sängen. Imorgon är det ju en stor dag! Tänk att mina "småttingar" blir hela 5 år imorgon. Det är ju helt sjukt så fort tiden går! Kan man inte pausa lite?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar