onsdag 10 augusti 2011

Träningsplanering

En lugn dag idag. Vi har sprungit in och ut och lekt mellan regnskurarna, tittat på film och bara myst.

Vid 16:30 åkte jag in för att möta upp Kicki för en runda runt sjön igen. Gick bra även om varken hon eller jag var lika pigga i benen. Men det var skönt.

Nu väntar en intervallträning på fredag.
Har redan planerat träningen nästa vecka. Får se om jag orkar med det, men planen är:
Måndag - Body Pump
Tisdag - Springa runt sjön mellan jobbpassen
Onsdag - Body Pump
Fredag  -Intervallträning
Söndag -Kanske blir en liten springrunda


Ja här sitter jag nu och bloggar...

Imorgon ska jag försöka skaffa barnvakt så att jag kan åka och handla lite. Barnen behöver lite nya byxor, då jag insett att garderoben innehåller mååååånga alldeles för korta byxor. Så det blir väl att åka till Grand Samarkand.
Kan ju hoppas att man hittar nått till sig själv oxå såklart *fniss*

1 kommentar:

  1. Oj, kan du inte träna lite åt mig också?:)
    Underbar soffa! Ser ut att vara perfekt att krypa upp i och titta på film/läsa/blogga...:)

    SvaraRadera