tisdag 16 augusti 2011

Tatueringstajm!

Första jobbdagen efter semestern och den har gått bra. Rutinerna sitter i och det känns inte alls som om man varit borta i 6 veckor.

Efter morgonpassen tog jag mig ett body pump pass (vilken träningsvärk jag kommer ha i morgon känner jag redan nu).
Mötte sen upp syrran för att käka lite och sen gick vi till en tatueringsstudio för att visa upp min idé till en ny tatuering. Jag ska ha ett sagoslott helt enkelt.
Men det blir ingen billig historia minsann. Men med tanke på betydelsen och att den faktiskt ska sitta där hela livet så är det lätt värt dom pengarna. Så där rök min fina systemkamera kan jag bara säga.
Vi bollade lite ideér och verkade komma fram till nått bra. Han verkade veta vad han pratar om och jag har kollat upp några av hans tidiga verk och dom är riktigt bra.
Så nu ska jag bara maila vilken blomma jag vill ha runt slottet så han kan skissa upp den sen. Även om rosor känns som ett mer självklart val till ett sagoslott så vill jag inte ha det. Rosor är ingen speciell blomma för mig. Så jag vill ju självklart ha mina absoluta favoritblommor, Liljor.
Känner på mig att detta kommer bli skitbra! (men ja lite ångest för priset har jag nog fortfarande...)
Men jag beställde iallafall en tid och fick en om redan 3 veckor... och jag längtar!

Imorgon är jag ledig och vad vi hittar på vet jag inte. Inga planer änsålänge, mer än att slappa.

2 kommentarer:

  1. Åhh va häftig den kommer att bli!! Vill oxå göra en till med mina barns namn, men vet dock inte vart jag ska sätta den;)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Spännande! Syrran har flera liljor på ena benet och det är skitsnyggt o jag vill oxå ha, synd bara att dt är så dyrt...

    SvaraRadera