tisdag 2 augusti 2011

Bortskämd hund

Dagen som hundvakt är slut... och barnen var inte jätteglada över det.

Ute på promenad

Jag kan säga att denna hunden är väldigt bortskämd.
Ställde ner maten till honom.
Men då tittar han på mig precis som om "Hallå har du inte glömt nått nu!".
Visst fasen jag har ju glömt glaset med mjölk! kom jag på.
Han måste ju alltid ha ett glas mjölk innan han äter.
När han fått det och slurpat i sig det så åt han glatt sina makaroner och köttbullar.
Bortskämd!


Barnen har kelat och tagit hand om Nicce hela dagen. Smygt till honom lite kakor vid fikat och sådär.
De har haft en toppendag med Nicce Bus!

Nu ska jag ta och packa lite kläder och förbereda inför min och barnens roadtrip imorgon. Vi ska nämligen bege oss till Halmstad och träffa min kompis Johanna. Ser fram emot det mycket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar