fredag 12 augusti 2011

Bra bio och svamprensning

Idag har det blivit många överraskningar.En till mig, en till Casper och en till Clara. Vilken tur att alla kom på en och samma dag.
En från min mamma, en från grannen och en på posten.
Min gåva var från mamma och det var svamp som hon varit och plockat. Men tyvärr lämnade hon det tråkiga jobbet till mig d.v.s. att rensa den nedrans svampen. Älskar svamp så det är bara att glatt sitta och rensa den.... en fredagskväll efter bion... mmm... lagom kul liksom *blink,blink*
Barnens gåvor får ni se imorgon för nu måste jag fortsätta att rensa, rensa och åter rensa

Ja, här sitter jag nu och rensar.
... ja jag har ju liksom inget riktigt svamprensarverktyg så man får ju ta vad man ha liksom. En liten kniv och en lång målarpensel fick det bli.

 Hoppas ni har en trevligare fredagskväll än jag! *hihi*

"Bridesmaides" som vi gick på ikväll var förresten riktigt rolig. En rolig tjejfilm som jag faktiskt rekomenderar! Det var en riktig "Theresefilm"!

1 kommentar:

  1. Smidigare att rensa under vatten, bara ett tips:)

    SvaraRadera