måndag 29 augusti 2011

Nu måndagsmys!

Min jobbarhelg gick snabbt och speciellt gårdagens pass på 14 timmar. Hur lustigt det än låter så är det ganska skönt att ha sådana där långa 14 & 15 timmars pass. Man gör många timmar på en dag, vilket gör att man faktiskt blir ledig fler dagar. Sen brukar dagarna gå ganska fort.
Nu har jag iofs jobbat ganska mycket förra veckan och gör även denna veckan. Men sen lugnar det ner sig och man kan ta det lite lugnare.

Idag tog jag en extra tur på jobbet, men det var bara 2,5h nu på morgonen. Så barnen var hos syrran så de skulle slippa dagis den lilla stunden idag, då dom ska vara långa dagar nu tisdag-torsdag.
Jag passade även på att ta en skön runda runt Växjösjön efter jobbet. Gillar verkligen att springa den rundan!



Nu är min kära Martina kommit hit oxå och mina bortskämda barn fick fina presenter, då de fyllt år.
De fick fin, fina kläder och Mcqueen resp. Hello Kittyset med småsaker och lite godis.
Tack Martina!

Nu ska vi käka och ha en trevlig dag tillsammans.
Och idag smäller vi till med lite måndagsmys och ska snart fixa till lite tacos. Barnen är glada för det är ju inte varje dag man har tacos till lunch såhär en måndag minsann *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar