måndag 29 augusti 2011

Mys och fullbokad morgondag

Ja, idag var då Martina här och vi hade tacomys. Sen blev vi båda så trötta så vi allihopa satte oss i soffan och tittade på "Natt på Museet".

 Clara prövade sina kläder, som hon fick av Martina, med en gång. Tröja och jeans. Super!
Casper visade upp sin fina tröja. Även han fick ett par jeans.

 Det blev både mys och bus med Martina

Nu är jag trött, så trött...
Vet att jag borde gå och lägga mig och sova NU!!!, men det går ju bara inte.
Jag hade lätt kunnat somna nu, men då kommer jag ju inte kunna sova på halva natten sen.
Så nä, jag kommer sitta här framför tv:n till kl. 23 eller nått och sen somna som en stock. Förhoppningsvis utvilad till morgondagens fullbokade dag med:

7-9:30 Jobb
9:30-11:30 Träffa jobbarkompis och handla tipsvinst
12-13:30 Träning + dusch
14:00-14:45 Till sjukgymnasten
Hinna äta
15:30-22 Jobb
22:15 Hemma och ska sova

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar