söndag 14 augusti 2011

Söta missar och morgonplaner

Nu är vi hemma från 8-åringens kalas och det var ett lika trevigt kalas precis som det brukar vara.

Deras katt har fått 5 supersöta kattungar.
Man ville gosa ordentligt med varenda en.
Är det nån som är intresserad av en söt liten katt kanske?

Åh så söt du är, ja det är du, ja så söt så söt, pusspusspuss!

Men nu när vi är hemma fick vi alla strippa wiiihooo!, slänga in kläderna i tvättmaskinen och tvätta av oss. För här hemma vill vi inte ha en massa kattbaciller så Casper blir sjuk.
Men det var mysigt att kunna gosa med kattungarna en stund.

Nästa veckas träningsplanering har redan gått åt skogen.
Andreas slutar nog ganska sent imorgon och jag hinner inte till min Body pump. Så schemat får göras om lite. Blir springning imorgon och Body pump på tisdag istället. Och då blir det nog springning på onsdag oxå.

Imorgon är min sista lediga dag innan jag börjar jobba igen. Ingen ångest för det alls eller så...
Jag ska förbereda mig genom att gå upp tidigt imorgon. Man har ju blivit lite bortskämd nu på semestern liksom.
Så direkt när barnen vaknar (lär väl bli vid 7) så är det även jag som ska masa mig upp ur sängen. Kommer befinna mig i ett halvt komatillstånd (kan man säga så?) men får väl sätta mig och mysa med barnen i soffan tills jag piggnar till.
Har en massa planer på vad jag ska göra imorgon och hoppas att jag hinner hälften av dom. För soffan lär då få mycket sällskap av mitt arsle (förlåt... av min rumpetuss) imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar