tisdag 23 augusti 2011

Cykelplanen...

Vaknade till en solig dag och det var bara att gå upp och ta vara på den.
Det har mest blivit mys och bus i soffan änsålänge. Men det funkar det oxå.



När Andreas kommer hem ikväll så har jag en liten plan på att bege mig ut på en cykeltur. Får se hur långt jag cyklar och om jag kommer behöva ringa efter någon som kommer och hämtar mig om jag inte orkar cykla tillbaka.
Jag har inte cyklat på superlänge så jag måste nog försöka få bort alla spindelnät och mossa på cykeln först. Pumpa den lite kan nog oxå behövas. Får bli eftermiddagsprojektet. Cykeln är väl inte heller den bästa att cykla på lite längre sträckor. Men har jag nu sagt att jag ska cykla så ska jag minsann det!
Jag vet hur långt jag vill cykla, men att sen cykla det och ta sig hem hela vägen är nog en annan sak. Jag räknar iallafall med att det kommar att ta mig 2½ timme. *puuuuh*
Lär får rusta cykeln med vatten och nån frukt så man kan stanna på vägen. Eller är det nån som vill stå och möta mig med en fruktkorg halvvägs kanske? *fniss*

1 kommentar: