måndag 22 augusti 2011

Må bra träning

Delad jobbtur idag och efter morgonpasset tog jag en 30 min snabbpromenad innan det var dags för Body Pumppasset. Fasen va skönt det är att träna! Iallafall jag mår så jäkla bra av det.
Innan kunde jag tycka det var lite jobbigt och omständigt att träna. Hade lätt för att hoppa över och hade inget dåligt samvete av det. Men nu... Nu är det helt annorlunda. Fråga mig inte vad som hänt för det har jag ingen aning om.
Träna är inget jag längre tycker är jobbigt utan jag ser verkligen fram emot mina träningar och försöker få in 4-5 i veckan. Nu har jag kommit in i body pumpen ordentligt oxå så 2 sådana pass i veckan och sen springa 3 dagar i veckan är det jag ska försöka hinna med. Sen vet jag att det ibland kommer att vara svårt att få in det varenda vecka, men jag ska iallafall försöka ta vara på de träningstillfällena som ges.
Det är träningen som får mig att må bra och sålänge det gör det så välkomnar jag varje träningsmöjlighet och träningspass med öppna armar.

Hursomhelst...
Efter träningen åkte jag till min goa jobbarkompis L. för att äta lunch och prata lite.
Hann med en liten runda på Maxi där jag lyckades fynda lite. Hittade några tröjor till barnen och ett varsitt par skor åt barnen.
Sen hade mina 6 lediga timmar gått och det var dags att åka tillbaka till jobbet där jag alltså nu befinner mig. Här ska jag befinna mig i ytterligare 3h 15min innan det är dags att åka hem och inta sängläge.



Imorgon väntar en skön och härlig dag som ska tillbringas med mina två älsklingar!

På språng -Bloggat med iphonen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar