fredag 19 augusti 2011

Wii-spelande och mys

Jag tittar ut... Det regnar!... Det är så härligt!

Jag vet inte varför men jag älskar när det regnar. Älskar att sitta inne och bara vara. Krypa upp i soffan med barnen, sätta på en film, läsa sagor. Inte känna att man måste ut i fina vädret och inte känna några måsten alls. I love it!

På morgonen, när barnen vaknat, kom dom in till mig vi låg och pratade och bara mös en lång stund i sängen innan vi gick upp för att äta frukost. Vardagsmys på hög nivå det där.



Efter frukosten spelade vi Wii, har gjort hela förmiddagen och håller fortfarande på.
Bowling, vattenskoter, tennis, baseball, golf, boxning m.m. Det är riktigt skoj och boxningen är ju faktiskt ett litet träningspass måste jag säga.  



Maten står i ugnen och efter den är uppäten så tror jag nog att barnen och jag kryper upp under filten i soffan och så sätter vi på en film. Och bara myser!
Nån mer som bara myser idag kanske?

1 kommentar: