lördag 13 augusti 2011

Barnens gåvor och förberedning

En dag med lite småfix, handling och förberedning inför morgondagens barnkalas. Då är det nämligen barnens kompisar från dagis som kommer på kalas. De längtar otroligt mycket!
Men mer och inget intressantare än så har det inte varit idag *hihi*

Men igår lovade jag ju att visa vad barnen fick.

Snälla grannen kom en med en påse med legosaker, som han fått av en kompis.
Det mesta var till Casper, men Clara fick en vattenflaska, nyckelringar och klistermärken.
Det första Casper såg var såklart legostarwarsskeppet och det skulle byggas med en gång! *hihi*

Turligt nog kom detta paket på posten.
Det var en ryggsäck, t-shirt och pyssel där man kan göra djurmasker.
Detta var en vinst som jag vann på en tävling hos Äppelblomman för ett tag sen.
Clara blev supernöjd och skulle börja pyssla med engång.

Snart är det kvällsmat och efter barnen lagt sig så ska jag förbereda lite till inför imorgon. Slipper man det imorgon. Så man kan ha en lugn morgon utan stress.
När jag gjort det ska jag nog göra mig en goooo macka med kantarellstuvning och bara sätta mig och njuta av den framför tv:n. Åh vad jag vill göra det nu istället! Kan man inte snabbspola så man fixar allt ultrasnabbt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar