torsdag 11 augusti 2011

Fyndshopping

Ja det blev lite shopping a´la Therese idag!
Det blev fynd! Iallafall till mig. Barnen kläder kostade bra mer än vad alla mina gjorde.



Några enkla tröjor


Köpte 2 vanliga baströjor oxå. Även ett par trosor om ni nu måste veta, men nån bild på mig när jag poserar i bara i trosor lär ni aldrig få se.
Så 5 tröjor och ett par trosor för 266:- kallar jag fynd!

Till Clara blev det 2 par byxor och en tröja. Till Casper hittade jag ett par byxor.

Nu tittar jag på "Sommar med Ernst" (är ju med en snygg snickare  som man kan vila ögonen på ibland) och väntar på min syrra som ska komma och käka lite fläskfile, klyftpotatis, morötter, stekt svamp och sallad. Åh vad sugen jag är!!! Kom nu Emma!!!
Skit morötterna gjorde för övrigt så at jag höll på att skära av mig halva fingret. Men det var inte så farligt som det först såg ut... hihi 

2 kommentarer:

  1. Superfina kläder!!
    Älskar fynd!;-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Hej.
    Hittade din blogg för typ hundra år sedan och la den i favoriter. Kom nu på att jag la den där och ville bara säga hej. :-)
    Ja, jag är Liams mamma då. Kan tala om att han tjatar öronen av mig ang kalaset.

    Jättefin blogg har du och kläderna är himla snygga.

    SvaraRadera