tisdag 23 augusti 2011

Cykeltur!

Okej att man kan få för sig en massa dumma saker. Men att få för sig att cykla i över 2 timmar när tempen visar 34,6 grader ute är ju fasen sinnessjukt!
Så den diagnosen som jag länge befarat har jag nu fått bekräftat.


I eftermiddag har jag tvättat den skitiga cykeln.
Jag kan säga att jag inte överdrev när jag skrev att jag skulle tvätta bort mossan och alla spindelnät. Fy fasen va den såg ut!
Men nu glänser den så fint så!

Men ja nu beger jag mig iväg och hör ni inte av mig ikväll så vet ni
att jag ligger nånstans i diket och tar mig en låååååång tupplur.

Hejdå!!!

Är på språng! -Bloggat via BlogPress från min iPhone

1 kommentar:

  1. Hoppas det går bra och att värmen inte tar kål på dig! :)

    Skulle med behöva "städa" min cykel.... :)

    Läs boken, den är kanonbra! :)

    SvaraRadera