torsdag 25 augusti 2011

Nya sparkcyklar

När jag var påväg hem från jobbet idag ringde jag Andreas och frågade om han kunde åka till Jula och köpa en varsin sparkcykel till barnen.
Har funderat på det ett tag, men det har bara inte blivit av.
Men nu fick jag för mig att dom skulle ha en varsin. Så, så fick det bli *hihi*



Så ikväll har sparkcyklarna testats minsann.

Idag har jag jobbat till kl. 15 och efter jag hämtat barnen var vi ute en stund och sen spelade jag och Casper lite Wii (ärligt talat så var det mer jag som spelade Blixten Mcqueen. Det är ju skoj att köra lite rally minsann *fniss*).
 
Imorgon är vi lediga och det ska bli skönt. Ska ju bli underbart fint väder så vi får passa på att njuta.
Får vila upp mig och njuta eftersom jag ska jobba helgen sen ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar