måndag 1 augusti 2011

Gott i trädgården!

Sol idag... och jag har knappt varit ute. Vilket samvetskval man fick nu då helt plötsligt.
Men känner mig lite smålustig i huvudet och en aning nedstämd. Fråga mig inte varför för det vet jag inte.

Så det har varit en lugn dag här hemma och barnen har lekt både inne och ute.
Nu på eftermiddagen gick vi på en liten upptäcksfärd i trädgården. Och detta var vad vi hittade.


Finns mycket gott i trädgården!
Smultron, äpple, hallon och svarta vinbär.
(finns även jordgubbar, men alla är redan uppätna så det blev ingen bra bild på de *fniss*)

Smultron är min absoluta favorit!

Ikväll kommer syrran (efter att hon  såklart har kollat på när Växjö Lakers går på is och övat lite nya sånger med lakejerna) för att umgås och titta på lite film. Det blir väl som vanligt lite gurka och dip oxå. Får se om vi lyxar till det med chips oxå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar