måndag 1 augusti 2011

Tidsfixering och Googla på

Hemkommen och nyduschad efter iallafall en 4 km joggingrunda.
Tyckte att jag sprang bra, men tiden visade mer på att det var lätt jogging tycker jag *pust*. Men nu får jag kanske sluta klaga och ta tag i det om jag ska bli nöjd över tider.
Förstår inte varför jag har blivit så fixerad vid tiden... Det var jag inte innan. Men alla andra mäter ju i tid så varför ska inte jag, tänker väl jag. Innan var jag nöjd bara jag tog mig ut och sprang. Tills jag började ta tiden (jäkla runkeeper!). Nu måste jag ju alltid veta tiden och blir det inte bra (vilket den aldrig riktigt blir) så blir jag lite sur och arg på mig själv. Det är jag inte van vid...
Så enligt rekomendationer så får jag väl ta och testa på det här med intervallträning. Har ju inte testat... Låter jobbigt, men jag får väl snällt sätta mig in i det och ge det ett försök. Svårt att veta hur man ska komma igång bara *hihi*.
Nästa gång... jag lovar... (jag kan inte garantera att jag inte håller fingrarna i kors just nu).

Har ni inte nått att göra förresten så har jag ett litet tidsfördrivningstips.
Själv satt jag här hemma idag och hade inget att göra så jag googlade på några vänners namn. Tänk va mycket roligt man kan hitta på nätet om sina kompisar. Det fanns roliga kort man inte sett, gamla bloggar man inte visste om, gamla artiklar och mycket annat skoj.
Jag tyckte iallafall det var roligt *fniss*
Det var bara en parantes. Men googla på vettja!

1 kommentar: