tisdag 9 augusti 2011

Glad!!!

Åhhh va glad jag är!!!

Igårkväll när jag gick in och kollade min statistik, visade det sig att antalet besökare var mycket högre än det brukar.
Gick in för att kolla "loggarna" och såg att det var många som kommit in på min sida via www.mammabloggar.se . Lustigt tänkte jag, det har det ju knappt varit innan..

Så jag gick in på www.mammabloggar.se och vet ni vad jag fick se?
Jag låg nummer 4 på Topp 10 listan.
Hur sjukt är inte det?! Förstår inte hur det gått till riktigt faktiskt.
Och såg nu på morgonen att jag ligger på 3:e plats. Ändå har jag inte så många röster... Skoj!

Så jäkla glad över detta och över de röster jag fått! Vore kul att veta var dom kommer ifrån bara... *hihi*
(jag fiskar absolut inte röster nu men jag hoppas såklart på att fler av er fina läsare går in och röstar... Lät jag lite charmig nu?... hihi)

Detta får mig bara mer peppad att fortsätta med bloggandet och bli bättre!
Och nu måste jag ju bara köpa mig en ny kamera nu så jag kan bjuda er alla på finfina bilder så ni slipper alla iphonebilder.
Tack, Tack, Tack!


Nu drar jag, barnen, mormor och Emma till Vimmerby för att besöka Astrid Lindgrens Värld. Superskoj! Nått inlägg under dagen kommer jag såklart att hinna med.
Hoppas ni alla också har en bra dag!

2 kommentarer: