tisdag 2 augusti 2011

Frisören och hundvakt

På förmiddagen var jag och Clara och klippte oss. Eller ja Casper var oxå med såklart, men han fick inte klippa sig.
Alla tycker att Casper borde klippa sig, inklusive han själv. Han börjar få lite längre hår men NEJ säger jag och vägrar. Jag tycker det är snyggt som han har det nu! Sen att det kanske skulle behöva fixas till och bli lite jämnare kanske är en annan sak.
Jag avvaktar lite till och efter sommaren kanske vi tar och jämnar till det lite.




Efter frisören åkte vi och hämtade upp mina föräldras hund då vi idag ska vara hundvakt åt denne lilla Nicce bus.

Barnen tycker det är roligt och Nicce trivs med att vila lite i Claras knä.

Så nu har jag lagt ut lite filtar på soffan (han är en rikig mys och knähund som gärna håller en sällskap i soffan), för att vi lätt ska kunna slänga dom i tvätten sedan. Vill ju inte att det ska fastna en massa hundhår i soffan med tanke på Caspers allergi och astma. Som tur är så är Casper inte förkyld eller sjuk nu så då går det bra att Nicce är här under dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar